Två saker.

Två saker vill jag ta upp.

Det första.
Det här med att det inte går att kommentera är tydligen inget fel på blogg.se´s server utan hos er andra. Tydligen. Hon (som jobbar på blogg.se)  ber alla som inte kan kommentera ladda ner Firefox och använda sig av det istället för Explorer. Personligen tycker jag Firefox fungerar bäst överallt, så det använder jag...

Det andra.
Vi har kommit på att alla är olika. Jag har exempelvis hostreflex i örat, en läsare fick ont i käken när hon kissade. När jag satt och kissade var jag tvungen och känna efter i min käke. Men, nej, inget ont där. Men jag blev varm om tårna. Om jag fortsätter upptäcka konstigheter med mig själv, finns det risk för att bli kallad utomjording då?
-Neeej. Jag kissade inte på tårna som D frågade. De blev varma inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0