Tre filmer idag.



Tre filmer har vi dragit igenom idag. Först 'Hajar som hajar', sen 'Försoning' och till sist '2012'. 'Hajar som hajar' var ju bara för rolig. Jag har inte sett den innan och jag älskar hajen Lenny. 'Försoning' var en mycket speciell film. Jag vet inte om jag gillar den eller inte. Vissa stunder fanns inget bättre att titta på, och nästa stund fattade jag ingenting. Det som var bra med den var att när en scen visats, visade de en till fast från en annan synvinkel. Helt skum var den, men jag tror den var bra. '2012' var kanon. Men guuud vad irriterad jag kan bli när folk ska kyssas hit & dit när det bara är minuter kvar för att lyckas rädda alla människor. Varför ska de hålla på med sånt, när de vet att det är ont om tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0