Teknisk eller oteknisk?

Pjuh! Vilken ansträngande dag. Jag vet inte om jag ska kalla mig teknisk eller oteknisk. Men jag radar upp lite. Idag har jag lyckats med följande:

1. Spara ett arbete till skolan på något ställe i datorn, men utan att veta var. Tur att jag har en sambo som hittade det efter 20minuters slit.

2. Låsa min egen blogg när jag skulle ändra mail-adressen så jag inte kom in på den. Tur att jag lyckades hacka mig in i min egen blogg.

Okej, det var bara två saker. Jag hade för mig att det var tre. Men det sista har jag glömt. Säkert lika bra det. Nå teknisk eller oteknisk? Allt har hittills löst sig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: ida

sv: vsg :)

allt bra idag?

2010-01-18 @ 18:53:28
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/
Postat av: Daniel

heh känner igen mej.. man borde bojkotta datorer helt!

2010-01-18 @ 23:11:13
URL: http://danielferholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0