Lyckans lycklig.

God förmiddag.
Idag är en bra dag, jag känner det. Kaffet har jag slurpat i mig, frukost är fortfarande i tankarna, Prosit leker av sig före bilfärd, mamma lagar middag idag och jag känner mig som en ny människa. Varför? Antingen för att jag sovit bra, eller för att kaffet var otroligt gott. Kanske för att det är den bästa vintern på länge. Kan också vara för att det var så lyckat igår, att träffa Sandra & Lenny med barn. Kanske på grund av tatueringen? Eller för att jag snart ska jobba igen? Nej, det är faktiskt inte ett ironiskt inlägg, det är ett sådant här seriöst inlägg, för en gångskull. Jag trivs med livet helt enkelt.

Så välkommen dagen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt att höra :) kraaaaaaaam

2010-01-31 @ 09:44:55
Postat av: Sandra

Haha ja tror de beror på oss! = P

Va supertrevligt att träffas igen.

Kram kram

2010-02-01 @ 08:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0