Ett år fullt av kärlek.

Ett helt år har gått sedan jag och D bestämde oss för att bli ett par. Härligt det. Det bästa beslut jag tog under hela år 2009. Men fort har det gått, jag hinner inte med riktigt. Men det går väl fort när man har roligt eller? (Ja - ni får definiera 'roligt' hur ni vill, jag bjuder på det)

Idag blir det nog kinamat. Om vi kommer ut från skogen vill säga. Det snöar ju hej vilt här ute. Annars får det väl bli en macka eller två. Prosit, det där snömonstret, är ute och vägrar komma in. Upp i träden och klättra, fast han håller på att halka ner varenda tassteg han tar, och jagar flingor som faller, och sladda runt i snön som en annan räserbil. Nåja, tur han har kul i alla fall.


Kärleksfullt har det varit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0