Datorkunnig. Nej. Byta blogg? Tyvärr.

Jag funderade på att vara så besvärlig och flytta min blogg. Men tyvärr orkar vår dator inte med den sidan. Det är som Aftonbladet. Jag vet inte ifall det är för mycket reklam, möjligtvis för mycket trafik på sidorna, men jag är tyvärr ingen datorexpert så kan inte lösa det själv.

Anledningen till att jag har tänkt byta är för det är roligare att blogga där, lättare att att skriva, ändra mallen osv osv. Ett underlättande alternativ helt enkelt. Meeen, det ska jag tydligen inte.

Nu ska jag se om jag får in vår katt.

Kommentarer
Postat av: Moster

Med risk att göra bort mig. Du har inte för lite virituellt minne inställt? Kram!

2010-01-26 @ 08:49:37
Postat av: Anna

Du... Jag har ingen aning. Det kan mycket väl vara så, men jag vet ändå inte hur jag skulle fixat den... Kan du inte flytta hit? Du som är duktig på datorer.

2010-01-26 @ 09:02:57
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0