Vanesak.

Till att börja med vill jag tacka alla för de fina kommentarerna nedanför. Det kanske inte blir någon ny färg eftersom den nog inte är så tokig ändå. Det tar såklart lite tid att vänja sig, men alla snälla kommentarer uppskattas. Eftersom jag alltid tänker på vad folk tycker om mig. Men jag tror jag börja vänja mig.

Dessutom skyller jag allt på mina föräldrar. Jag terroriserade dem med bilder förut och sa att de måste svara och skriva hur snygg jag är, eftersom det faktiskt är deras fel att jag är impulsrik. Allt jag är, är deras fel. När jag klagar på mig själv av någon anledning (väldigt ovanligt) så brukar mamma skylla på att hon "glömde kryssa i den rutan när hon beställde mig". Typical tycker jag då. Och, just, nej de har inte svarat alls, mina föräldrar, alltså. Vad betyder det?




Ja, eftersom jag har som sysselsättning att sitta hela dagarna och läsa min egen blogg om och om igen, eftersom det är så himla rolig, lägger jag upp en bild till. Om jag tittar på bilderna tillräckligt många gånger kanske jag vänjer mig helt.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

På den bilden liknade du han Martin i BWO! :D Haha :) <3

2010-02-06 @ 19:59:09
URL: http://missnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0