Nej, jag är inte bitter.

Och, så var helgen snart över och mina vardags-besökare återkommer så smått här på bloggen. Jag ser alltid den lilla kulan på statistikmätaren, som är riktad neråt varje helg. Från fredag till söndag. I alla fall fredag och lördag. På söndagen antar jag att ni inte har något speciellt för er och tänker då 'Nåja, jag får väl kolla läget hos MissQuist, jag har ju ändå inget annat för mig'. Det är ju snällt av er. Jag uppskattar det. En kommentar då och då? Det har inte slagit er? Eller nej förresten, jag bryr mig väl inte om er? Nej nej, jag skriver för att jag inte vill ha någon respons.

Kommentarer
Postat av: Natta

Anna ! Ta det nu lungt, Alla pallar inte alltid komentera ! haha Puss<333

2010-02-15 @ 08:34:18
URL: http://boysensklifli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0