Jag önskar.

Om jag hade fått bestämma skulle följande påstående vara sanna.

  • Du blir smal av att åka pulka.
  • Håret växer fortare om du äter chokladpudding.
  • Fotografiskt minne tilldelas alla vid födseln.
  • Blommor vattnar sig själva.
  • Sallad förbjuds att ätas av människor. Endast kaniner och andra vegetarian-djur har tillgång till detta matintag.
  • Bilar fyller på tanken själva, gratis dessutom.
  • Asfalt stöter bort snö.
  • Forskningen säger att du lever tio år längre om du äter 200gram choklad varje dag.
  • Mc Donald's är nyttigt.
  • Finnar (ansiktsfinnar för att förtydliga) försvinner av ost.
  • Tånaglar växer inte.
  • Bio är gratis.
  • Affären kommer hem till mig istället för att jag ska behöva åka till den.
  • Tvätten hänger upp sig själv.
  • "Vad-ska-vi-ha-för-mat-idag-problemet" existerar inte.
Ja. Jag ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Patty

Jag håller med. Fullt ut. Man kanske ska ta ett snack med han däruppe?

2010-02-02 @ 13:26:04
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/
Postat av: Em

Faran är att du hade bloggat eller tittat på teven hela livet, de där sakerna gör ju att du "kommer ut"! :D

2010-02-02 @ 17:29:35
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0