Efterlyst.

Idag har jag städat. Och då menar jag städat. Finns nog inte ett endaste dammkorn kvar på nedervåningen. Pjuh. Nu blir det snart 'Efterlyst' på trean. Jag hoppas varje gång att jag inte ska känna igen någon mer än Hasse Aro, Leif GW Persson och den där poliskvinnan (som förövrigt retar gallfeber på mig). Jag kan se mig själv i soffan:

'Ååhh! Jag känner igen honom (hoppar upp ur soffan) Vi är polare, och nu är han på TV! Jag kommer bli KÄND' - varpå jag tar mitt förnuft till fånga och kommer på att det är just sådana människor jag inte vill känna. Så, förhoppningsvis kommer jag bara lipa av känslor som uppkommer tillsammans med programmet och inte för att jag känner någon sådan där typ som är med i programmet. Men man vet ju faktiskt aldrig.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Hahaha jaaa din mamma lär inte bli så stolt om du känner någon från efterlyst! :D



Sv: jag tränade inte ! :D Ingenting! inge snusk ! hahaha.

2010-02-03 @ 20:47:41
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Man far vara serios ibland :) Kul med din kommentar, du forstar precis vad jag menar :)

2010-02-04 @ 09:56:33
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0