Det här med blommor.

Blommor lever inte särskilt länge hemma hos mig och D. Det är ett konstaterande. Vi har hela tiden skyllt på varandra att vi inte vattnar blommorna men igår hände någonting.

Jag vattnade blommorna.

Sedan satt jag uppe och pluggade och hade förövrigt inte en speciellt bra dag, så det tog lite tid innan jag pratade med D efter att han kommit hem från jobbet.

Efter maten sa till slut D: Den här blomman ser död ut.
Jag: Nej, då. Inte alls. Jag vattnade den innan idag.
D: Gjorde du?
Jag: Ja.
D: Men det har jag också gjort.

Så, vi har kommit fram till att vi nog övervattnar våra blommor, si så där var tredje vecka. Dessutom vattnade vi bara på nedervåningen. Varför kunde inte någon av oss tagit övervåningen?

Kommentarer
Postat av: JENNY

HAHAH, jag tar det som en komplimang! :D

jag tränar inte alls för tillfället. bara sitter still och äter :c tyvärr börjar det synas på röven nu :c



MEN, när jag vill komma lite mer i form brukar jag köra lite joggingpass i veckan, det gör susen! :)

kram!

2010-02-04 @ 14:33:19
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Gun

Haha, jag vattnar ungefär var fjortonde dag, så det har blivit så att mina blommor klarar det. De som vissnar slänger jag ju..

2010-02-04 @ 16:23:59
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0