Askblond.

Hej.

Jag klarade inte av att vara blond. Det är liksom inte jag. Ja, jag vet. Du och du och du och du och du och alla har sagt att jag inte skall vara blond. Men det spelar liksom ingen roll vad andra säger. Jag måste prova själv. Så det så. Och kalla mig inte envis. Jag bara går min egen väg. Okej? Så, nu är jag askblond istället. Lite mitt emellan. Det är lagom. Det passar min hy och mina ögonbryn. Nu är jag nöjd, och ja, ni ska få bild. Sen. Jag tror jag ska ta ett kort utomhus om jag kan få ut min sjuke man, vill säga, så han kan ta ett kort. Inomhus blir det en ny färg på håret med kameran så fort jag flyttar mig. Så, egentligen kan jag lura Er. Jag kan ta ett kort där det ser svart ut, ett som det ser orange ut, ett kort där det ser slingat ut osv osv. Men nej, jag ska inte lura Er. Bild kommer senare.

Ibland undrar jag varför jag får så få kommentarer men ändå så många läsare. Kan bero på att jag alltid förklarar mig, med tusen ord, så det finns liksom inget utrymme till kommentarer. Kan det vara så?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj, vad fin blogg du har!



Kika gärna in i min blogg och läs om hur jag gör för att tjäna pengar på att blogga (inlägg 124).



http://hurblirdet.blogg.se

2010-02-12 @ 11:46:34
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tycker att folk mest i allmänhet kommenterar enkla inlägg med en direkt fråga där de bara behöver välja en siffra eller säga hiss eller diss.

2010-02-12 @ 13:37:53
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0