Ångest.

Nej, jag vet. Det har varit dålig uppdatering här idag. Nej, det är inte för att jag har ett speciellt händelserikt liv just nu. Nej, det är för att jag känt mig bakis hela långa dagen. Inte ens ork att starta datorn. Jodå, att dricka läsk är inte allt för oskyldigt som man kan tro. Egentligen ska jag väl inte skylla på läsken, utan istället alla kalorier jag petade i mig igår. Konstigt, sådant behövde jag aldrig tänka på förr. Ångest tror jag inte ens jag visste vad det var, för några år sedan. Men nu vet jag.

Jultramset är borta, bädden rensängad. Nej, sängen renbäddad ska det naturligtvis vara. Även om ångesten idag inte varit nådig åkte vi och köpte pizza. Jag menar i fall man (jag) ändå svullar får man (jag) svulla ordentligt. Annars är det väl ingen mening?

Imorgon hittar ni mig i Växjö. Kanske ses vi där, men jag ska i alla fall försöka vara mer produktiv när det gäller inlägg imorgon. Och jag lovar att då svara på alla kommentarer. Jag ber om ursäkt för mitt 'icke-svarande-beteende'. Sov gott sen, nu ska jag fortsätta titta på blåsningen.

Guuud, va jag är glad att jag inte är känd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0