Redan två promenader.

Jag var lite förtvivlad angående det HÄR inlägget om hur jag skulle göra med Prosit när vi är hos mamma. Men för er som vill veta så har han redan varit ute två gånger idag. Utan koppel. Jag gick på min magkänsla som Kattfamiljen föreslog och visst kom han in första gången när stygga jag lurade in honom med godis. Nästa gång hade vi en liten dispyt för då tänkte han inte bli lurad. Men en liten springtävling i trädgården så där på morgonkvisten får ju en att vakna. Nu ligger han utslagen på trappan. Jag lyssnar på mammas svordomar vid datorn. Den vill tydligen inte som hon vill.

Senare idag skall här färgas och klippas hår på lillasyster. Före- och efterbilder kommer dokumenteras för att senare läggas ut här. Så, nu ska jag göra mig i ordning, börja plugga lite och så är jag färdig när hon vaknar. Ja, hon är femton detta året så hon har lite annorlunda dygnsrytm...

Min lilla ögonsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0