Dagen avklarad.

Saauo. Nu är vi hemma hos mamma igen och chekat allt på listan i föregående inlägg. Nja, vi har inte skruvat fast benen på sängen än, men det hinns nog med. Känns bra. Dock har jag inflammation i min lilltå. Låter kanske löjligt, men det gör faktiskt ont. Särskilt när man måste sätta ner fossingen i en sko. Men jag överlever, men lite gnäll måste man få gnälla.

Tacos och paj bjussades det på hos Sandra och Lenny. Hur gott som helst. Persikepaj, det ni, det ska jag banne mig lära mig. Sååå god paj har jag never smakat.

Nu tittar vi på 'Happy Feet' och myser med familjen. Snart är det nog sängen för min del. Den vanliga rutinen, lösa lite korsord först (eventuellt läsa lite) för att trötta ut ögonen, sen somna gott. Tant-varning på det, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0