Narkotikaplugg idag.

Yes, här sitter jag och pluggar den ena drogen efter den andra. Det känns som om jag börjar få kontroll över de flesta nu (Den ordkombinationen kan misstolkas). Jag vet vilka som tillhör vilken grupp av Cannabis, Opiater, Centralstimaulanta, Läkemedel osv. Det känns skönt, då blir allt mycket lättare att plugga in! Tentan är inte förän om två veckor och jag kan ganska mycket nu känns det som. Hoppas på det bästa =)

Igår plockade jag och D, mest D faktiskt, upp de sista lådorna sen jag flyttade in här! (Dvs för över tre månader sedan haha). Och jag städade hela köket, flera skåp och torkade golvet! Det var även varmt igår, så Prosit fick, för första gången, vara ute själv, utan koppel! Vi kunde liksom ha dörren öppen, och han kom när vi ropade. Så duktig han är, så därför har han redan idag fått vara ute några minuter allafall :) Det lönar sig att låta han vara ute = han sov hela, jag menar heeela, natten! Han väckte inte mig en enda gång :) Så jag är utvilad, pigg och glad idag :-)








Kommentarer
Postat av: Nina

Duktiga killar du har :)

2009-09-22 @ 10:37:49
Postat av: MissQuist

Ja, visst har jag! Jag är stoltast av alla :)

2009-09-22 @ 21:36:44
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0