Lilly Allen.

Jag älskar hennes låtar. Hon är verkligen underbar! Lilly Allen, Miss Li finns det bättre? Inte många, blir såå glad av deras låtar! (Har precis gått över trösklen in till Spotify!)

Prosit är lite dålig idag. Han har stukat tassen och det är jobbigt att se när han haltar. Men David sa att vi väntar till han kommer hem från jobbet och se ifall han mår bättre då. Prosit är ju en liten vilding men synd om honom nu ju.. Hoppas verkligen han blir bättre snart!

Idag har jag planerat att plugga en aning, det ska jag hinna. Och snälla, säg att mitt narkotikahäfte (studentliteratur, häfte, bok, inget annat!) kommer idag så jag kan börja plugga.. Behöver det så häääär mycket! *sträcker mina armar*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0