För det är lördagsmys!

Så nu är bloggen som ny igen! Jag tycker den är lite lättare nu kanske?

Idag fick vi finbesök från Mullsjö :) Alec och Mackan kom och hälsade på! Det var trevligt och måste återupprepas oftare. Nästa gång får vi åka till Mullsjö och se hur den lilla byn (?) ser ut :) Efter de åkt unnade jag och älsk oss en pizza. Vi tyckte vi var värda det. Han som precis fyllt år, och jag som varit så dålig. Men idag är jag hur mycket bättre som helst! Jag hostar fortfarande men är absolut inte lika slö som jag varit innan. Så underbart! Jag lever! Ikväll blir det nog lugnt. Kanske ska upp till Benny och Cissi sen, men får se om vi orkar. Jag är lite rastlös men vet inte riktigt vad jag vill göra. Jag vill nog helst av allt vräka i mig massa fläsksvålar, choklad, läsk eller eventuellt vin ikväll. Så tror jag det blir. Jag har alla ingredienser plus massa tårta kvar eftersom släkten inte kom och firade David igår, vilket resulterar i att jag kommer äta upp dem. Eller mandeltårtan, inte prinsesstårtan, den är äcklig!

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0