Ett födelsedagsbarn och en sjukling.

Idag är ingen vanlig dag för det är David´s födelsedag! Hurra, hurra, hurra!! :) <3 Idag kommer besök för att fira. Tårta, kaffe och socialitet. Visst är födelsedagar underbara?

Jag är fortfarande inte frisk. Så snabbt alvedonen slutar verka mår jag som om jag snart skulle dö. Åtminstonde som en nittio-åring borde känna sig. Kroppen helt slö, jag tycker det är jobbigt att bara gå i trappan... Huvudet spränger, näsan rinner och slemmet som medföljer hostan är inte gott! Usch, usch, usch. Let me be frisk again!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: MR: D

Och dig pussar jag!!!!!!!

men jag älskar dig ändå :)

2009-09-04 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0