Det är ju faktiskt löning idag...

Jag har letat och letat, efter just en sådan jacka jag hittade idag. Jag kunde verkligen inte låta bli den. Jag tycker den är uuursnygg!! Sen var jag på Skopunkten i torsdags... Tre par nya skor :) Jag är nöjd nu, och inga mer sådana inköp denna månad för nu är det dax att betala räkningar...

Sitter för övrigt hos mamma, med ett glas rödvin. Ska strax smaka och se om jag tål det. Är ju lite känslig för det annars. Men det var längesedan nu. Saknar min David och min Prosit. Massor! Men trivs ändå här, åker ju hem på söndag igen =) Lite bilder här nedan på mina ståtliga inköp :)



Först en bild på min buse. Som man kan sakna en kisse! Mjau!





Ser lite sne ut. Men det är för att mamma lutar sig när hon tar bilden!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0