Alkohol och 'Himmelblå'.

Eftersom jag fortfarande inte fått mitt häfte betyder det att jag har pluggat alkohol hela dagen. Så fråga mig vad som helst om alkohol, och jag har svaret!! Sådan tur att jag får låna häftet av Emmy imorgon så jag kan kopiera. Möjligtvis inte tillåtet, men vad gör man annars när man måste ha litteraturen?! Men jag har iaf lärt mig allt om alkohol, från det att vi sväljer det, till att abstinensen går ur kroppen!! Jag är ganska bra ändå :)

Men nu går ögonen i kors på mig så det är dax att vila de lite från all text! Snart dags för 'Himmelblå', den norska serien på svt! Hur bra som helst! Så kl 20.00 sitter jag, eller ligger jag i soffan. Där hittar ni mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0