Tentan inlämnad.

Yes. Den kändes oerhört lätt, men det kan ju vara så att jag missuppfattat allt också. Man vet ju aldrig, men det visar sig inom tid. Gott att ha den avklarad allafall för det betyder nämligen att jag kan ha helg från och med idag! Kanon ju! Ingenting att bekymra mig för! Förutom då, tvätten, disken, dammråttorna (eller änglatofflorna för de som vill kalla dammet det), min tandvärk, var Prosit håller hus när han inte kommer in när jag ropar på honom, vad vi ska äta till middag, när jag ska slänga all pappersskräp och om jag hinner få kurslitteraturen i tid. Men det är det vardagliga bekymret, så underlättar att slippa bekymra sig för en tenta dessutom. Nu har jag precis bränt ut en Lars Winnerbäck-skiva till mig själv, så tänkte jag skulle gå ner och lyssna på den, samtidigt som jag städar köket! So long!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0