Pluggis-Anna.

Det kanske är på tiden att uppdatera mitt händelserika liv? Anledningen till att  jag inte har skrivit på några dagar är att det inte är så händelsefullt, mitt liv just nu. Hela dagen igår låg jag och sov i soffan. David knuffade på mig då & då för att försöka få i mig vätska eller någon form av mat. Jag trodde allvarligt att jag hade bihåleinflamation även om jag inte vet hur det känns, eftersom jag aldrig haft det. Jag gjorde som min kloka mamma sa Åt echinagard, jag gjorde som min kloka Nina sa, Nässpray och så gjorde jag som min kloka David sa Ät alvedon och rennexin. Och se på mig nu :D Nästan frisk som en nötkärna. Nåja, inte riktigt men jag inbillar mig det för jag måste plugga. Måste, måste måste. Missade ju skolan igår, vilket får mig att känna lite osäkerhet på vad jag egentligen ska göra. Men jag tackar Emmy för allt hon hjälpt mig med! Så jag ska verkligen sätta igång att läsa nu, sen ska jag skriva massa och sedan ska jag tvinga ur Emmy vad det står i "Så ska det skrivas"-boken. Det är väl typiskt. Jag hittar "Svenska skrivregler" och "Skriva för att lära" Men ICKE "Så ska det skrivas". Men det är ju klart. Det är ju den jag behöver, klart jag inte hittar den då.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0