Pluggiliplugg.

Nu har jag suttit här idag och gjort tenta efter tenta, rättat efter hand, jämfört med boken osv osv. På torsdag ska jag får prata med min lärare om jag inte sa det, för att få svar på varför vissa av mina svar inte var godkända. Det ska bli skönt, men bara för det vågar jag inte tro att jag skulle slippa omtentamen. Nej, nej. Men just nu känner jag bara 'Jaha, klarar jag inte den, så gör jag inte det. Är de inte nöjda med hur jag formulera mig får jag väl acceptera det'. Men jag tycker fortfarande att en tenta skall baserar på vad man kan. Inte vilka ord man använder. Skönt att jag hittat svar i vår litteratur som är samma som mina, så ska bli kul att få svar på varför man inte fått rätt på det.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0