Omotiverad.

Jaa. Jag ska börja plugga. Men alltså, det är helt otroligt. Jag orkar sitta och läsa bloggar hit och dit, göra helt ointressanta saker via internet, till och med Facebook-test men varför kan jag inte göra vettiga saker av tiden? Jag menar, hade jag satt igång direkt med pluggandet hade jag antagligen varit färdig med arbetet nu och kunnat plugga till tentan på fredag och då kanske jag till och med klarat tentan. Men varför gör jag saker som är totalt onödiga? Förnuftet säger en sak, och jag säger en sak, men antagligen är jag två för något/någon lockar mig till att göra andra saker. Igår, då storstädade jag och D så det heter duga. Men, borde jag inte ha pluggat? Jag ställde mig till och med och diskade istället för att plugga. Som sagt, helt otroligt.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0