Mysiskväll.

Ännu en dag avklarad. Jag har faktiskt gjort halva skolarbetet. Ska göra färdigt resten imorgon, så jag kan börja plugga till omtentan. Kommer kännas som en intensivkurs. Dessutom kommer jag vara stressad på omtentan på fredag eftersom vi ska till Ullared osså. Åka dit med mamma och handla julklappar. Det behövs vara ute i tid. Men sen är det ju snart båten. Att åka och lyssna på proggmusik. Det kommer bli kul, men dyrt. Nåja, vi får snål-leva till nyår. Efter det kan jag nog börja jobba lite mera. Hoppas jag hinner det allafall. För då kan inte CSN stoppa mig! Så det så. Jag tänkte snart skriva något seriöst. Men det blir ju aldrig av. Men ska försöka göra det snart, något meningsfullt. Men nu är det kväll och jag ska mysa massa med mina pojkar. Hela kvällen. So long.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0