Melodikrysset.

God förmiddag! Nu har jag och mamma löst det traditionella melodikrysset. Eller, löst och löst, närmare bestämt nästan löst det. Idag var det svårt. Tur David kom ner så vi kunde få in några extra ord. Han är bra på musik. Jag har även busat en massa med Prosit, så han borde somna om en stund. Ska ut med Lillasyster och köpa hårfärg till henne, sen ska vi leka frisör idag, klippning och färgning. Just nu är hon i kyrkan på någon konformations-grej. Själv är jag inte så insatt i det, jag är ju inte konfirmerad. Men men, hon trivs säkert. Nu består förmiddagen av lite vila sen ska jag göra mig i ordning så jag kan visa mig bland folk! Kan lägga upp bilder sedan på hur håret på syrran blev.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0