Köpa rosa bilen? :)

Idag har varit skoldag, eller vad man ska kalla det. Jag var i skolan i tre timmar, pendlade tur och retur sammanlagt tre timmar. Men det gick bra, leker lite med Prosit. Han blir ju rastlös av att vara hemma själv, vilket är förståligt. Jag har hunnit äta och handla. Har även varit inom banken för jag vill ha mer pengar så jag kan köpa bil. Det tycker jag är en vettig anledning att låna pengar till, så ifall ni är sugna på min snygga rosa fara, lägg ett bud! Den gick genom besiktningen utan anmärkning, det är anmärkningsbart tycker jag! Absolut inget fel på den, vill bara inte ha en utstickande bil när man jobbar på psyket, eller var man hamnar sedan. Dumt att väcka intresse på de ställena... Så, sammanfattningsvis en rosa Golf -94 till salu :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0