Idag är det Al´s dag.


Bara hans. Jag minns dig med glädje och kommer aldrig glömma dig. En underbar människa som lämnade oss för tidigt. Saknar dig otroligt mycket. Denna dag kommer jag aldrig glömma. Det har gått hela fem år men jag minns dig som om jag träffade dig igår. Take care var du än befinner dig, för du finns, det tvivlar jag inte en sekund på. Bara synd jag inte kan få träffa dig här på jorden fler gånger... Ska sätta mig och kolla på filmerna vi gjorde på gymnasiet, och ljusen är tända för dig.












Kommentarer
Postat av: Janne

Har fortsatt min blogg om segling och ensamseglare och kommit till den förste fransmannen, Alain Gerbult.

Om du är nyfiken på honom så kika in på min blogg.



//Janne

2009-10-14 @ 11:51:25
URL: http://jannessally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0