Heltidplugg + Distans. Tillåtet?

Jag undrar en sak. En liten fundering. En sen fundering dessutom eftersom det är senast på torsdag som jag måste veta vad som är tillåtet. Hur mycket är det tillåtet att studera samtidigt? Jag menar, jag läser heltid nu (30 poäng á termin) får jag samtidigt läsa en distanskurs? Blir det för mycket poäng? Jag borde ju få det eftersom det är tillåtet att studera samtidigt som man jobbar men det som skiljer sig är poängen. Hur mycket poäng per termin får jag plugga? Finns det någon sådan gräns över huvudtaget? Help please.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får läsa hur många poäng du vill. Det finns ingen gräns, gränsen är ju bara hur mycket man tror att man orkar läsa. De enda är ju att du kan bara få CSN för just 30 hp och inget annat!

2009-10-13 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0