Fika hos Nina.

Hemkommen från en mysig fika hemma hos Nina! Stora flickan fyller ju tio idag! Stort nummer! Vi blev bjudna på mackor, kakor och tårta! Massa gott :) Man blir så glad av kakor :) Och sällskapet såklart ;) David fick stanna hemma i soffan och snora för sig själv. Vi ville inte lyssna på det. Och alla andra krämpor killar får av förkylning. Typ som hjärtont, "orkar inte", host host bara för att. Nåja, hoppas han blir bättre till imorgon. Vi har ju planerat att åka till mamma. I värsta fall får han väl ligga där och snora, men som Nina säger, kanske inte ska sprida förkylningen. Ganska onödigt. Mormor ska också dit, och hon vill definitivt inte bli smittad. Det kan jag garantera med säkerhet utan att ens fråga henne. Men jag har pratat med henne idag! Och hon är ganska söt och go! Hon kommer ihåg när jag har mina tenta-dagar, ringer och ser hur det är med mig, sen har hon en himla energi! Åker hit och dit, träffar några vänninor i Lund, andra dagen är hon i Malmö. Att hon orkar! Inte ens jag orka fara runt som hon. Jag frågade henne vilka piller hon åt och om hon ville dela med sig. Jag fick till svar "Du menar för min energi? Ja, det är att äta nyttigt!" - Typiskt mormor-svar ;)

 

 

En hälsning från Nina!

 

'Ge inte mig blommor!!'

 


Nu får jag sluta blogga. Prosit attackerar datorn hela tiden. Speciellt fingrarna och tangentbordet.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Ha ha ha jo jag gillar blommor men jag skulle gilla dom bättre om dom försvann av sig själva när dom blir fula.

2009-10-02 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0