Stenbocken.

 

Torr humor? Vad snackar de om? Min humor är superblöt. Envis? Jag? Aldrig, jag har bara en bra teknik för att alltid få som jag vill. Att andra är avundsjuka på det kan inte jag hjälpa. Och 'känslokyla'? Det är väl inte fel att tycka att gamla kan vaccinera sig, för skulle det komma biverkningar flera år senare är de ju ändå nästan döda. Spelar det någon roll? Det är väl inte 'känslokyla'? Bara konstaterande. Det som stämmer mest är ju människokroppen: hud leder och benbyggnad. Bara att de glömt lägga till muskler.

 

Ps. Thank you Frank (det rimmar nästan), du lärde mig hur jag gör med kopieringsgrejen. Plus att du kommenterar. Det är inte många som gör det inte. Du och D, ni är de bästa kommentatorerna. (Kan man uttrycka sig så?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0