Sminkparty, Tigerbalsam & Nagellack.

Today is the Day med strort D. Min oskuld för sminkparty skall idag hävas. Det ska bli så roligt. Tror jag i alla fall. Men eftersom sällskapet som ska med är världens trevligaste så kan det väl inte bli annat än just, trevligt?

Just nu sitter jag och knappar på datorn (ganska genomskådligt eller) men hittar då och då lite nagellack mellan tangenterna som jag pillar upp. Ja, på D's dator. Men han kan ju inte bli tjurig över det, jag pillar ju bort det!

D har jätteont i nacken så i morse salvade jag in honom med tigerbalsam men orkade inte att gå ner och skölja av min hand (det var halv 6 i morse). Så sa D att pilla dig inte i ögat eller något sånt då. Nej, så jag kämpade innerligt för detta med att hålla handen innanför täcket. Men när jag gick upp (Nej - jag pillade inte mig i ögat) råkade jag, av min fantastiska ovana, bita på ena nageln istället. Så, dagens slutsats: Tigerbalsam är inte gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0