Smärta är inte min grej.

Idag har varit en bra dag. Det var en väldigt bra och intressant föreläsning med en rolig föreläsare. Den var heller inte lång själva föreläsningen, det är också ett plus. (Dock jobbigt när man pendlar). Men efter skolan gick jag och lunchade med kära Emmy, alltid lika trevligt. Sedan begav jag mig hem åt mammas håll. Shoppade med lillasyster, hon fyllde ju år igår så hon förtjänade lite kläder. Jag råkade även köpa ett par svarta jeans till mig. Sen kom det hemska som jag förträngt hela dagen. Tandläkaren. Jag avskyr att gå dit. Det gör ont, fast jag får bedövnings-gel (ja, inte sprutbedövning, det gör ont), man spottar blod, verktygen låter värre än ett tatueringsverktyg, tandläkaren är tjatig om tandtråd och fluor och det känns som att tugga på sten när man går där ifrån. Äckligt. Men jag överlevde faktiskt. Men jag är inte säker på att jag går nästa år. Smärta är liksom inte min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0