Pynt & önskelista.


Pynt hit & dit. Det är mysigt tycker jag. Och idag är det första advent (om någon missat det menar jag), vilket betyder fyra söndagar innan julafton. Så nu ska jag sätta igång att skriva min önskelista till tomten. Mamma sa att jag ska skicka den till henne eftersom hon har kontakt med honom, så skulle hon dessutom lägga in ett gott ord för mig.

På min önskelista ligger bland annat långkalsonger (jag kan använda upp till fyra par byxor på en gång under vinterhalvåret - ja jag är frusen av mig), knästrumpor, digitalkamera med dubbla skärmar, ljus (är tokig i doftljus), en locktång och Desperate Housewives säsong 5. Detta är absolut ingen pik till just dig att köpa något. Nejdå.

Så, mätt och glad betyder dammsugning och skurning av golvet på övervåningen, betala räkningar, skriva önskelistan och sen bara slappa. Skönt.



Kommentarer
Postat av: Mr.D

Hahaha....

vilket tjat om denna locktång..

2009-11-29 @ 19:37:50
Postat av: Nina

Termobyxor inomhus får du börja me, blir det inte knöligt me så många långkalsonger ha ha

2009-11-30 @ 08:38:01
Postat av: Anna

Haha, nej, man väljer ut från de tunnaste till de tjockaste och sen får man klä på sig i rätt ordning. Då blir det kanon. Du vet, jag kan det här med varma kläder nu haha

2009-11-30 @ 10:21:51
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0