Orkar inte förstå ingenting ännu mer nu.

Nu så. Nu ger jag upp. Jag har skrivit mer än tre sidor på mitt arbete och jag förstår inte mer. Okej, egentligen förstår jag ingenting men jag orkar inte förstå ingenting ännu mer. Allt är så krångligt nu. Och imorgon ska jag jobba eftermiddag, så det betyder att jag kommer få sitta en stund säkert på kvällen, efter tio, då jag brukar lägga mig, för att verkligen kolla igenom arbetet. Och då kommer jag antagligen hitta långa stycken jag inte är särskilt nöjd med, vilket kommer resultera i att jag kommer få sitta halva natten med det här.

Eller så skriver jag ut allt nu, bums, utan att tänka så slipper jag det imorgon. Är jag helt ute och cyklar, vilket är stor sannolikhet, så får jag väl göra om det då. Men förhoppningsvis med mer kunskap den gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0