Karlars stolthet.

Jag håller ju på här och bygger om förstår ni. Det tar tid. Jag är inte så expertig när det gäller koder på bloggen. Men det går framåt. Fick ta en paus i eftermiddags då D var tvungen att åka till kiropraktorn. Han ska dit på onsdag, måndag och måndag igen tror jag det var. Kiropraktorn sa även till honom att han skulle åkt dit direkt när det hände. I stil med det jag sa till honom. Det ledsamma i denna historie är att denna stackars kiropraktor trodde han var snäll och gav bra råd, visserligen gjorde han det, men som D aldrig kommer att genomföra på. Möjligtvis om jag inte säger något nästa gång. Karlar och deras 'stolthet' alltså...

Tillbaka till designen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0