Jag vet att bilen är röd, men jag tror att den är blå.


Nu är vi hemma igen. D är på bättringsvägen men ska stanna hemma ett par dagar till. Så att det riktigt släpper.

Så, nu sitter jag här och försöker göra allt jag inte ska göra eftersom jag egentligen måste plugga. Nu har det till och med gått så långt att jag har huvudvärk och ont i bihålorna. Jag vet inte om det är psykiskt, men jag har i vilket fall som helst väldigt ont och det stör min koncentration som jag behöver till all denna filosofi. Det är inte lätt att hänga med i svängarna. Boken har många meningar liknande denna : "Jag vet att bordet är brunt, men jag har ingen aning om vilken färg det har " (Hartman, 2004, 'Vetenskapligt tänkande"). Lättläst? - Nej. Ge mig lite uppmuntrande kommentarer? Så skulle jag bli glad nästa gång jag kikar in.

 

 


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Janne är en som brukar kommentera flitigt hos flera, han har ingen egen blogg, men ger oss underhållning så det sjunger om det. :D Ibland blir det rena chatten under vissa inlägg.

2009-11-17 @ 14:13:02
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0