Ät vad du vill = smal. Paul McKenna - metoden.

Världens bästa diet har kommit till min insikt. Den går ut på att följande:
  • Ät när du är hungrig.
  • Ät vad du vill - inte vad du borde äta.
  • Ät medvetet- njut av varje tugga.
  • Sluta äta när du känner dig mätt.
Jag är ju inte särskilt inne för dieter osv. Kalorier hit och kalorier dit. Jag vet knappt vad kalorier är. Jag köpte faktiskt en SOLO-tidning att ha på bussen hem i söndags där det står om en diet vid namn McKenna. McKenna är precis likadant som jag alltid gjort. När jag är hungrig äter jag. Vill jag äta pizza göra jag det. Blir jag mätt slutar jag äta, även om det är hälften kvar på tallriken och jag njuter av allt jag stoppar i min mun. (Det lät konstigt) Men jag menar att jag exempelvis aldrig skulle få för mig att äta ärtor, broccoli, spenat, pizzasallad, majs, oliver, svamp, morötter, ananas eller någon annan liknande kaninmat, eftersom det är äckligt medan vissa menar att det är nyttigt. Men se på mig. Jag måste säga att särskilt tjock är jag inte och har aldrig varit och aldrig har jag varit glad för grönsaker. Där ser ni! McKenna fungerar. Jag är smal, äter massor av pizzor och Mc Donald´s-hamburgare och ändå smal. Måste vara för att jag njuter av varenda tugga. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0