Ångest. Dagens läxa.

Igår skulle jag leta upp ett gammalt inlägg som jag tycker är roligt. Men tror ni inte jag lyckades radera det när jag hade min rensning? Så, nu vet jag inte hur många jag har raderat. Det är lika med ångest. Hur kunde jag vara så dum att radera en 'kategori'? Där försvann ju flera stycken inlägg. Jag trodde verkligen inte jag hade några inlägg i de kategorierna, men se vad som händer när man inte kollar alla detaljer. Nu har jag lärt mig att alltid göra allting riktigt och inte halvfärdigt. Man lär ju sig i alla fall någonting.


Jag skulle leta upp mitt inlägg med mitt eget påhittade ord. Kattstatistik. Så nu skriver jag det igen, bara så att ingen annan tar det ifrån mig. Dock har jag glömt innebörden. Det var det jag skulle kolla i inlägget.

Dagens läxa.

Lär dig säga 'kattstatistik' snabbt tio gånger i rad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0