Tröttis

Nu sitter jag ock facebookar mig! Är dax att plugga egentligen. Jag har redan hunnit slänga i mig lite välling, duschat och slängt i en tvätt, röjt upp i köket, tagit ner dator och skrivare till köket för att plugga :) Så nu har jag massa plats till alla mina papper. B-uppsats är inte så roligt men det är bara att bita i det sura äpplet! Egentligen är det ju ganska kul, man läser ju om ett ämne som man själv tycker är väldigt intressant men det är engelska texter vilket gör det hela aaaningen knepigare! Men men. David är i Jönköping och jobbar idag, sen skulle vi, eller ja, david byta mina framdäck och till helgen bär flyttlasset av =) Skönt att få det överstökat! Men med andra ord är det ganska mycket nu så jag måste hinna plugga lite idag. Är fortfarande inte helt kry. Men ibland undrar jag, ena stunden mår man kanon, andra sekunden vill man bara spy. Är det så kräksjukan beter sig? Jag minns inte riktigt...

Mycket nu = Tröttis...

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha ha ha ha nej det kallas att vara gravid :) , dags å testa sig kanske??? Kraaaam

2009-05-07 @ 10:30:26
Postat av: Anna

Det är ditt önsketänkande! För allmänhetens skull kan jag nämna att mensen flyter på för fullt! Så ingen bebis här. Jag håller på med skolarbete. Gör mig inte nojjig!

2009-05-07 @ 15:37:37
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0