Tiiid!! Ge mig meeer tiiid!!

ÄNTLIGEN! Ja, äntligen kom jag fram till datorn idag! Jag har känt för att skriva blogginlägg hela dagen idag, men tror ni tiden räckt till? Inte då. Såklart inte när man verkligen känner för att skriva. Men nåja, nu hinner jag inte skriva allt så ingående som jag vill och kommer att glömma hälften av vad jag tänkte då DHW börjar snart och det går verkligen inte att missa, för även om vi spelar in det, ja när ska jag då hinna se det? Jag börjar bli knäpp av all stress. Jag vill hinna vara social utöver jobbande, flyttande och plugg! Visst, snart är plugget över men ändå. Helt överdrivet för mycket just nu. Idag kom jag hem, snackade med Angelika en timme, diskade, David kom.. och gick för att hjälpa en ko som badat i diket men lite problem att komma upp, hämta Sara, dricka kaffe med henne, äta glass. Helt plötsligt var klockan halv åtta. Börja med maten, mormor ringer, äta och nu är klockan som den är. Ah. Jag som har sådana idéer om vad jag skullat skriva. Nåja, iallafall var tanken att jag tänkte försöka hinna skriva lite mer om musik. Jag kom på idag på väg till Växjö att musik är mitt liv. Jag älskar musik och relaterar alla låtar jag gillar till något positivt jag varit med om, eller negativt. Jag vill veta mer om musik och hade jag fått bestämma och hunnit skulle jag gjort denna blogg lite mer inriktad mot musik, ny som gammal, men vi får la se vad som händer med den idén. Som om jag skulle hinna. Det var massa mer jag skulle skriva men det får bli en annan dag. Träffade Linda lite snabbt idag osså. Det var trevligt, måste bli oftare!!

Jag har verkligen inget tålamod, så om du pratar med mig kom fort till poängen med det du säger och säg inget poänglöst, så fruktansvärt onödig tid som går till spillo!!



Denna veckan ser ut följande
Onsdag: Fika med Ninis! Jobba 14,00-21,30
Torsdag: Skriva klart B-uppsatsen
Fredag: Jobba 06,45-16,00 ---> Hem till mamma ---> Städa ---> Holje
Lördag: Fira mamma --->En stund på Holje
Söndag: Skura och dammsuga lägenheten ---> Hem till Hamra.

Kommentarer
Postat av: angelika

kul vi hade på holje min sötaste :) love <3

2009-05-25 @ 08:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0