Lite gjort idag allafall!

Idag har jag faktist hunnit med lite grejer =) Känns skönt. Jag har varit i skolan, handlat, städat köket, tvättat och gått igenom lite skolarbete. Pratade med mormor innan. Hon har Rosfeber och får gå på pencilin.. Trist. Synd om henne alla fall. Imorgon ska jag jobba eftermiddag. Ska bli skönt. Tänkte ta sovmorgon till halv åtta. Äta frukost, duscha, göra mig redo, plugga och sedan åka. Efter jobbet ska jag köra hem till mamma. Hon fyller för övrigt år imorgon =) Så ska gratta henne lite om hon still is awake when I get there. Sen är det besiktning på lägenheten på torsdag morgon. Håll nu tummarna så den godkänns! Efter den skall jag hem igen, till Hamra, plugga lite och fredag lördag jobbar jag. Söndag är det pluggande och måndag är sista skoldagen för denna termin. Fan va gött!! Längtar till om  en vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0