Dax för skolan!

Yes, nu ska jag få på mig lite välvårdade kläder och smink så jag kan gå ut i den fria världen utan att bli helt utskrattad. Undra vilka reaktioner det hade blivit om jag gått ut så här som jag ser ut hemma. Ja, ni vet hur jag menar. Det hade varit rätt kul och prova. Men då skulle ju någon mer vara med och filma det hela :P Nåja, ska snart köra ner till Växjö. Ska befinna mig där idag. Har även lagt ut min telefon för försäljning så vi får la se vad som händer. Jag gjorde det igår och en som hört av sig, och en om dagen klagar jag inte på :) Jag vill ju ha en gammal hederlig knapptelefon som mina fingrar klarar av. Men jag vill inte ha den ericsson jag fick låna av pappa eftersom jag inte får igång mms:en. Jag vill kunna uppdatera er om vad jag är och dela av mig av roliga stunder samtidigt som det händer och slippa vara låst till en dator. Telefonen har jag ju alltid med mig haha. Nåja, nu har jag suttit här förlänge. Dax att ta tag i mitt liv!

Soo Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0