Penicillin!

Jag vet inte var jag ska börja. Det har hänt så mycket och det är mycket i skolan och jag hinner nog inte riktigt med! Såklart har mobilen lagt av, så den ska skickas in, förhoppningsvis idag. Så alla kontakter är borta. Kul! Inga nummer till någon. Sen svullnade halva ansiktet upp på grund av de älskade visdomständerna. Varför heter de visdoms förövrigt? Nåja, så nu är det penicillin som gäller så att jag kan äta, prata och höra. Kan vara bra!

Men för att övergå till det positiva och roliga, så har jag fått jobb nu =) Gott! Så jag kan jobba nu både i vår och till sommaren på psykakuten i Värnamo! Spännande! Och annars har vi varit lite överallt. Hemma hos mamma, hälsat på Benny och Cissi, Adam o Alexandra o sett nya bebben Elvira. Sen har vi varit en runda i Vetlanda, sen har vardagen till största del bestått av pluggande. Det är så det ser ut för tillfället. Hade tänkt slänga in lite "probleminlägg" men jag har dessvärre inte tid till det just nu. Men när livet lugnat sig lite så ska jag försöka få ihop något.

Kommentarer
Postat av: angelika

tänker på dig.. pössn

2009-03-09 @ 16:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0