INGENY

Idag har varit en lugn dag. Jag har tvättat, diskat och pluggat. Jag har dessutom tonat håret så det jämnat ut sig lite. Håret behövde dessutom lite toning då det är så slitet. Tänkte ha en liten nagelmanekyr ikväll osså. Det e mysigt tycker jag =) Trivs när naglarna är fina :) Så det har varit en perfekt dag. Sen skrev jag på papprerna till jobbet med så nu är jag anställd skötare :) Gott!!

 Dåliga nyheter från olika håll bara.. Lite trist med all nerskärning och kärlekstrubbel. Tyvärr ser väl livet ut som det gör och  man kan nog inget annat än gilla läget tills det kommer en lösning. Tyvärr.. Men även om det personligen inte gäller mig blir jag lite sad av allt runt omkring. Synd inte jag var VD för världen. Tänk va mycke bättre den skulle vara då! Diktatur med Anna som boss. Alla skulle vara lyckliga då!! - De som förtjänar det då, sett ur min synvinkel!

okonstlad och naiv flicka

Kommentarer
Postat av: angelika

allt skulle vatt bättre med dig som vd, då kunde du bestämt att det är förbjudet att vara olyckligt kär!! puss

2009-03-12 @ 18:16:42
Postat av: Nina

Världen skulle bli underbar :-D. "slavar" gärna för dej.

2009-03-12 @ 21:59:25
Postat av: Anna

Se, majoriteten har talat! =)

2009-03-15 @ 14:48:34
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0