Imorgon ska jag jobba lite :)

Yeah! Inte så mycke, men iaf, lite grann :) Gott när de ringer efter en på flera ställen, då löser det alltid sig haha. Jag borde inte skryta så när jag vet hur varslen är men jag kan inte hjälpa att glädjas lite åt mig själv att det går så bra för mig för tillfället. Man måste njuta när man kan, eller? :)

Idag har jag varit i skolan. Var hemskt att köra dit. Hela två timmar tog det mig då det var rena isgatan hela vägen ner! De till och med varnade på radion att det var halt på motorvägen!! Usch! Bort med snön nu! Jag vill inte ha mer!!! Jag vill ha sommar och värme, med fina kjolar o linnen man kan använda :) Hörde även på radion idag att en 80-åring sa att det skulle bli jättevarmt i mitten av juni =) Han har nääästan aldrig fel la han till. O så längtar jag till Dannmarksresan såklart och att börja jobba på heltid :)

Sen har vi varit en sväng i Ljungby och lämnat Mister Daves bil! Så varit ute och farit men jag har ändå hunnit tvätta och hänga upp den, käkat två gånger och varit i skolan :) Anna ska kan!


Snart DHW :) Gott! Aldrig att missa. Också det enda jag anser mig måsta se på TV.

Tänkte jag ska börja lite som Rix MorgonZoo med hissning och dissning. Tror det är nyttigt att gå igenom vad som hänt och vad som var extra bra denna dag =)

Dagens dissning: Snöovädret
Dagens hissning: Telefonstund med mormor :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Längtar me till danmarks resan... Tror det blir kanon kul :)

2009-03-25 @ 10:05:44
Postat av: Anna

Tror jag osså. Vi kommer verkligen att ha massa kul, lekar med barnen och bad och lite vin haha. Massa mys!

2009-03-25 @ 11:38:05
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0