The migrän is gone!!

Sååå... Nu börjar migränen försvinna! Fråga mig inte hur, men jag har kommit på att om jag sover förlänge kryper migränen på. Idag latade jag mig till halv nio-nio, tyckte faktist jag var värd det. Men när kroppen inte är inställd på det resulterar det i att jag antingen sover dåligt de sista timmarna eller att kroppen bara e ovan vilket då leder till illamående och enorm huvudvärk. Jag vet, förklaringen, eller hypotesen om ni så vill, är inte logisk för fem öre men det är det enda jag kan komma på. Nu för tiden har jag nästan aldrig migrän. Kommer i omgångar men inte ofta. Nu har jag inte haft det på länge och idag unnade jag mig lite sovmorgon. Ibland är livet inte rättvist. Nåja, håller på att förhandla om min mobil, ett eventuellt byte är på G. Skönt! Då kanske mms:en kan fungera där, och då kan jag blogga utan dator :P Hemskt vad man saknar de där roliga mms-bilderna man får ibland. Nåja, dagen I-landsproblem!!

Nu tänkte jag försöka röja lite här hemma, när jag äntligen är på benen igen. Ska tvätta, städa diska. Blev ingen födelsedagspresent igår så det ska vi fixa när älskling kommer hem! Då blir det en tripp till Värnamo. Tycker jag behöver en ny nagelfil också!

Igår var vi och letade present i Gislaved. Där såg jag butiken "Bags and outlet" med 50% rea! men när jag sa det drog David till i mig och sa "Nej! Det såg du inte! Titta framåt" Han gillade uppenbarligen inte den butiken lika mycket som jag haha


I måndags fyllde min favviskille två år :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

S: Tack så mycket :)

2009-06-10 @ 12:59:28
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hojta när du skrivit ditt inlägg, och självklart är det okej att länka till det inlägget :)

2009-06-10 @ 13:47:22
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hojta när du skrivit ditt inlägg, och självklart är det okej att länka till det inlägget :)

2009-06-10 @ 13:47:22
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0