Sooool idag :)

Solen skiner idag! Idag skulle vi faktiskt åka och köpa min mobil, MEN nu finns den inte tillgänglig i Jönköping längre. Är inte det typiskt? Nåja, vi får antingen köpa den via internet, eller hålla utkik när den kommer igen.. Så, senare idag ska vi nog till Benny och Cissi, prata midsommarfirandet! Men för mig blir det inte alltför mycket eftersom jag jobbar hela kvällen (och helgen), men dock lite skall jag väl hinna med ändå :)

Imorgon skall jag jobba igen. Var över en och en halv vecka sedan, vilket betyder att det är som att börja på nytt igen, känns det som i alla fall. Patienterna kommer vara nya, de flesta antagligen, så det känns nästan lite pirrigt, men det ska bli kul att komma in i det på riktigt nu! Blir ju knäpp av att inte ha något att göra! Å andra sidan har vi hur mycket som helst att göra här hemma. Vi ska tvätta och måla om huset, vi borde tvätta och måla om här inne med haha, åtminstonde städa iordning. Vi har börjat men det är verkligen inte färdigt än. Hade det inte blåst idag skulle jag legat ute och solat men nu kan jag inte ha det som en anledning till att inte sola, så nu e det lika bra att sätta igång! Sooo loong!

Hejdå Växjö, ses till hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0