Pink!

Detta är tionde och sista gången just nu som jag försöker göra mitt blogginlägg. Jag skyller direkt på blogg.se! Innan bad de mig skriva in lösenordet två gånger vilket de inte godkände, sen helt plötsligt kom jag in. Det känns ju tryckt..- Öhh Nej!!


Vill ge Pink ännu mer uppmärksamhet än vad hon har. Hon är så fruktansvärt bra! Gå in och kolla hennes nya låtar från albumet "Funhouse" på youtube. De är verkligen megabra!! Sedan går ni ut och köper hennes skiva, för det skall jag göra! :)
La upp flera olika klipp av sånger med henne, men naturligtvis så försvann de idag då blogg.se uppenbarligen inte är på min sida idag. Nåja, här är den bästa låten, men glöm inte bort att kolla de andra på youtube sen!! :)

KramKram


Please don´t leave



(Måste erkänna att hon lyckats göra så att man känner igen sig i texterna. Måste tacka henne för att hon sätter ord på hur jag själv känner ibland och gör låtar av dessa, det underlättar för mig när jag försöker säga något som jag inte riktigt reder ut!)


Kommentarer
Postat av: Mika

Det här med att man inte kan sätta ord på känslor brukar väl hända alla...och då tycker jag också att låtar är det bästa som finns! Som du sa, man känner igen sig....och känner inte sig ensam! :)

Hoppas du får en fin dag!:)

2009-06-18 @ 10:35:10
URL: http://miikylja.blogg.se/
Postat av: Din satans Stora lillebror

börja lyssna på hiphop snälla :D:D:D:D

2009-07-13 @ 00:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0